23948sdkhjf

Skoringen står bag populær tradition hos børnefamilierne

Børnenes Dag er blevet fast tradition for rigtig mange børnefamilier.

To gange om året minder Danmarks største skokæde, Skoringen, de danske børnefamilier om, at det er tid til at få opdateret børnenes skotøjsgarderobe til den nye sæson.

Det sker med eventen Børnenes dag, som blev lanceret for 14 år siden, og som har holdt sig umådelig populær blandt børnefamilierne lige siden, fortæller kæden i en pressemeddelelse. 

I flere uger op til får skokæden tusindvis af kundeforespørgsler, både online og i butikkerne, fra forventningsfulde kunder der ønsker at vide, hvornår det går løs, hvilke produkter der kommer, hvad der sker i den lokale butik, hvilke konkurrencer der kommer og så videre. 

Et stærkt koncept kræver benhårdt fokus
Og populariteten kommer ikke bag på marketingchef for Skoringen, Mille Toft Schou.

- Med Børnenes Dag er vi lykkedes med at skabe et koncept, som kun er blevet stærkere over tid. Men den loyalitet, vi har skabt omkring Børnenes Dag og de mange børnefamilier, skal hele tiden opretholdes og plejes, og det er her, fokus skal lægges, siger marketingchefen.

- Jeg er ret overbevist om, at Børnenes Dag fortsat er et stærkt koncept, fordi vores grundlæggende kerne­for­retning fungerer. Først og fremmest har vi det rigtige produktmix af kvalitets- og moderigtige sko til hele familien. Men vigtigt af alt, har vi nogle dygtige skoforhandlere, der hver dag møder kunderne med høj faglig ekspertise og kyndig vejledning. Det betyder alverden på den lange bane, siger Mille Toft Schou.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109